بهترین مطالب دنیای وب

گلچین مطالب مفید درباره سبک زندگی سلامت فناوری آشپزی و...

بهترین مطالب دنیای وب

گلچین مطالب مفید درباره سبک زندگی سلامت فناوری آشپزی و...

دانلود در انتهای شب | سریال در انتهای شب قسمت سوم | جدیدترین قسمت در انتهای شب 3

در انتهای شب

برای دانلود و تماشای سریال در انتهای شب روی لینک پایین توضیحات کلیک کنید 


سریال در انتهای شب (At The End of The Night) سریالی اجتماعی، درام، عاشقانه، پلیسی و خانوادگی به کارگردانی آیدا پناهنده، تهیه‌کنندگی محمد یمینی و نویسندگی مشترک آیدا پناهنده و ارسلان امیری، در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1403 است؛ پارسا پیروزفر و هدی زین‌العابدین با سریال 9 قسمتی در انتهای شب به شبکه نمایش خانگی می‌آیند؛ این مجموعه اولین حضور آیدا پناهنده در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود؛ او پیش از این فیلم‌های ناهید، اسرافیل، تی تی و… را کارگردانی کرده است؛ آیدا پناهنده بعد از تجربه همکاری موفقی که با پارسا پیروز‌فر در فیلم تی تی داشت، از او برای بازی در نخستین سریالش در شبکه نمایش خانگی دعوت کرد؛ این سریال که پیش‌تر محبوبه شب نام داشت، سریالی 9 قسمتی است که پارسا پیروزفر در آن با هدی زین‌العابدین هم‌بازی است؛ پارسا پیروزفر از جمله بازیگرانی است که فعالیتش را از سریال‌های تلویزیونی آغاز کرد و با اولین سریالش به شهرت رسید؛ سریال در انتهای شب به کارگردانی آیدا پناهنده تازه‌ترین حضور پارسا پیروز‌فر در شبکه خانگی بعد از سریال موفق یاغی محسوب می‌شود


دانلود با اینترنت نیم بها محاسبه می شود

با دانلود فیلم از طریق لینک مجاز زیر از تماشای آن لذت ببرید:


دانلود قسمت سوم :

جمعه 18 خرداد


دانلود تمام قسمت ها :

B2n.ir/DNKK



سریال در انتهای شب

قسمت سوم در انتهای شب

سریال در انتهای شب قسمت 3

تماشای کامل این قسمت

دانلود سریال جدید در انتهای شب قسمت سوم

سریال در انتهای شب قسمت سوم 

آخرین قسمت سریال در انتهای شب 

لینک دانلود فیلم کامل

تماشای قسمت سوم سریال جدید در انتهای شب

دانلود کامل قسمت سوم در انتهای شب

دانلود تمام قسمتهای سریال در انتهای شب

سریال در انتهای شب فیلیمو نماوا فیلم نت

جدیدترین قسمت سریال در انتهای شب با کیفیت های مختلف

دانلود فیلیمو در انتهای شب

در انتهای شب نماوا سریال در انتهای شب فیلم نت

دانلود کامل سریال در انتهای شب

تماشای آنلاین سریال در انتهای شب

دانلود فیلم در انتهای شب قسمت سوم

دانلود در انتهای شب فصل سوم قسمت سوم

دانلود در انتهای شب فصل 3 قسمت 3



برچسب های این فیلم:

#در انتهای شب  #دانلود_در انتهای شب  #سریال_در انتهای شب  #تماشای_آنلاین_در انتهای شب

اولین قسمت جوکر 2 احسان علیخانی قسمت اول | دانلود با حجم نیم بها

جوکر2

برای دانلود و تماشای سریال جوکر2 با حجم نیم بها روی لینک مجاز زیر کلیک کنید 

B2n.ir/JOKR

روش بازی و قوانین مسابقه

مسابقه جوکر یا به فارسی‌اش لطیفه‌گو یا بذله‌گو، یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل آن ۸ هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‏در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‏بخندند.‏ به همین سادگی و بامزگی!

این سری از برنامه با حضور آقایان و بانوان کمدین برگزار خواهد شد. هادی کاظمی، جواد رضویان، نیما شعبان‌نژاد و مجید مظفری از شرکت‌کنندگان جدید رئالیتی‌شو جوکر می‌باشند.

قابل ذکر است بازیکنان منتخب سری اول به عنوان زامبی در سری جدید مسابقه حضور خواهند داشت.همه سریال‌ها در فصل جدید فقط به شماره اکتفا نمی‌کنند و یک زیرعنوان برای خودشان دارند. عنوان این فصل جوکر طبقه 21 است که با تماشای قسمت اول، متوجه وجه تسمیه و علت این نامگذاری می‌شوید.


سناریو همانند سری اول برنامه در واقع یک سعی کن نخندی حرفه ای با حضور ستارگان کمدی است. یک برنامه باحال کمدی که یک دورهمی از افراد خوش انرژی است. نحوه بازی به این گونه است: در یک اتاق در بسته برای خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندد. این برنامه با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است.

دانلود با اینترنت نیم بها محاسبه می شود

با دانلود فیلم از طریق لینک مجاز زیر از تماشای آن لذت ببرید:

دانلود قسمت اول :

B2n.ir/JOKR

سریال جوکر2

قسمت اول جوکر 2

سریال جوکر2 قسمت 1

تماشای کامل این قسمت

دانلود سریال جدید جوکر2 قسمت اول

سریال جوکر2 قسمت اول 

آخرین قسمت سریال جوکر2 

لینک دانلود فیلم کامل

تماشای قسمت اول سریال جدید جوکر2

دانلود کامل قسمت (1) جوکر2

دانلود تمام قسمتهای سریال جوکر2

سریال جوکر2 فیلیمو نماوا فیلم نت

جدیدترین قسمت سریال جوکر2 با کیفیت های مختلف

دانلود فیلیمو جوکر2

جوکر2 نماوا سریال جوکر2 فیلم نت

دانلود کامل سریال جوکر2

دانلود قانونی با حجم نیم بها

تماشای آنلاین سریال جوکر2

دانلود فیلم جوکر2 قسمت اول

دانلود جوکر2 قسمت اول

دانلود جوکر2  قسمت 1



برچسب های این فیلم:

#جوکر2  #دانلود_جوکر2  #سریال_جوکر2  #تماشای_آنلاین_جوکر2  #دانلود قسمت_1_جوکر2

افعی تهران آخرین قسمت - لینک دانلود مستقیم با حجم نیم بها در توضیحات

دانلود قسمت آخر:

B2n.ir/AFE14


معرفی سریال افعی تهران

در سالی که اثر پرمدعا و مملو از بازیگران مشهوری همچون گناه فرشته علی‌رغم شروعی قابل قبول، یک سقوط آزاد عجیب و غریب را رقم زده است، پیمان معادی به عنوان یکی از توانمندترین بازیگران تاریخ سینمای ایران برای نخستین‌بار با سریالی به نام افعی تهران وارد حوزه نمایش خانگی شده تا روایت جنایی متفاوتی را به معرض نمایش بگذارد؛ آن هم با حضور دیگر بایگران مشهور سینما و تلویزیون ایران که انتظارات را به شدت افزایش داده است.


این سریال در پس زمینه ما را به تهرانی می‌برد که سر و کله قاتل سریالی مرموزی به نام افعی تهران پیدا شده که به طرز بی‌رحمانه‌ای افراد با سابقه کودک‌آزاری را به قتل رسانده و نماد کشتارش نیز مسموم نمودن مقتولین به شمار می‌رود. سلسله مرگ‌های پرسر و صدایی که پلیس در پیدا کردن عامل آن‌ها به توفیقی دست پیدا نکرده و این مسئله موجب می‌شود تا پای منتقد و فیلم‌ساز نه چندان موفقی به نام آرمان بیانی با نقش آفرینی پیمان معادی به داستان باز شود.



برای دانلود و تماشای سریال افعی تهران روی لینک پایین توضیحات کلیک کنید


دانلود با اینترنت نیم بها محاسبه می شود

با دانلود فیلم از طریق لینک مجاز زیر از تماشای آن لذت ببرید:

دانلود قسمت آخر:

B2n.ir/AFE14


دانلود تمام قسمت ها :

B2n.ir/AFEK




سریال افعی تهران

قسمت چهاردهم افعی تهران

سریال افعی تهران قسمت 14

تماشای کامل این قسمت

دانلود سریال جدید افعی تهران قسمت چهاردهم

سریال افعی تهران قسمت چهاردهم

آخرین قسمت سریال افعی تهران

لینک دانلود فیلم کامل

تماشای قسمت چهاردهم سریال جدید افعی تهران

دانلود کامل قسمت چهاردهم افعی تهران

دانلود تمام قسمتهای سریال افعی تهران

سریال افعی تهران فیلیمو نماوا فیلم نت

جدیدترین قسمت سریال افعی تهران با کیفیت های مختلف

دانلود کامل سریال افعی تهران

تماشای آنلاین سریال افعی تهران

دانلود فیلم افعی تهران قسمت چهاردهم

دانلود افعی تهران فصل چهاردهم قسمت چهاردهم

دانلود افعی تهران قسمت 14



برچسب های این فیلم:

#افعی تهران #دانلود_افعی تهران #سریال_افعی تهران #تماشای_آنلاین_افعی تهران #دانلود قسمت_14_افعی تهران #جدیدترین_قسمت_افعی تهران

جنجال همستر کوچک خوش‌لباس/ ماجرای این بازی کریپوتویی چیست و چطور کار می‌کند؟

جنجال همستر کوچک خوش‌لباس/ ماجرای این بازی کریپوتویی چیست و چطور کار می‌کند؟


 چطور میلیون‌ها نفر پای یک ربات تلگرامی نشستند تا پولدار شوند؟


در واقع « همستر کامبت » ( Hamster Kombat ) ستاره‌ای نوظهور در دنیای بازی‌های رمزارزی تلگرامی است که کاربران می‌توانند با فعالیت در آن، سکه‌های مجازی به‌دست آورند. مشابه چنین چیز‌هایی در پلتفرم‌ها و وب‌سایت‌های مختلف نیز دیده شده است. پلتفرم‌هایی که از شما می‌خواهند بیشتر آنجا فعالیت کنید تا به شما سکه‌های بیشتری تعلق بگیرد.


همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت یک پلتفرم بر اساس فناوری بلاک‌چین است که در دنیای بازی‌های دیجیتال و به‌خصوص بازی‌های مبتنی بر NFT یا همان توکن‌های غیرقابل تعویض فعالیت می‌کند. در این پلتفرم، بازیکنان می‌توانند همستر‌های دیجیتال خود را پرورش داده و با استفاده از آن‌ها در مسابقات و مبارزات شرکت کنند.


روش درآمدزایی

شما با ورود به چنین فضایی به کسب سکه مشغول می‌شوید. به شما قول داده می‌شود که می‌توانید در آینده‌ای نزدیک، سکه‌های کسب‌شده را در یک صرافی ارز‌های دیجیتال به فروش رسانده یا تبدیل به رمزارزی دیگر کنید. اتصال کیف پول دیجیتال به این برنامه، خود یکی از حساس‌ترین مراحل کار است؛ بسیاری همین‌گونه در پایان کار متوجه می‌شوند که به دلیل آنکه کیف پول دیجیتال‌شان معتبر نبوده، نمی‌توانند دارایی‌های خود را منتقل کنند! ضمن اینکه هیچ تضمینی وجود ندارد که در پایان سکه‌ای به شما تعلق بگیرد و البته اینکه این بازی تا چه زمانی ادامه پیدا کند. با این حال از یک چیز اطمینان داشته باشید؛ سازندگان، برندگان واقعی این بازی هستند!


ویژگی‌ها و عناصر همستر کامبت

همستر‌های دیجیتال: بازیکنان می‌توانند همستر‌های دیجیتال منحصر به فردی ایجاد کنند که هر کدام دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود هستند. این همستر‌ها به‌صورت NFT ذخیره می‌شوند و بازیکنان می‌توانند آن‌ها را خرید و فروش کنند.


مبارزات و مسابقات: همستر کامبت به بازیکنان این امکان را می‌دهد که همستر‌های خود را در مبارزات و مسابقات مختلف شرکت دهند. این مسابقات می‌توانند شامل مبارزات تک به تک، تورنمنت‌ها و چالش‌های دیگر باشند.


تجارت و خرید و فروش: بازیکنان می‌توانند همستر‌های خود را در بازار‌های دیجیتال به فروش بگذارند یا همستر‌های دیگران را خریداری کنند. به‌دلیل اینکه این همستر‌ها به‌صورت NFT هستند، هر کدام دارای ارزش و ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که می‌توانند در بازار معامله شوند.


جوایز و پاداش‌ها: بازیکنان می‌توانند از طریق شرکت در مسابقات و مبارزات، جوایز و پاداش‌های مختلفی کسب کنند. این پاداش‌ها می‌توانند شامل توکن‌های دیجیتال، آیتم‌های خاص در بازی و یا همستر‌های نادر باشند.


خیلی دقیق نمی‌توان در این خصوص چیزی گفت. به این دلیل که شما با انجام این بازی چیزی با ارزش مالی را از دست نمی‌دهید که بخواهیم بگوییم دارایی‌های شما در اینجا به خطر می‌افتد، اما در عین حال نباید هم خیلی امیدوار به این موضوع باشید که زود پولدار می‌شوید!


راز چنین بازی‌هایی چیست

راه‌اندازی یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) یا یک ارز دیجیتالی جدید شاید کار آسانی باشد، اما در ادامه برای افزودن به ارزش آنها، باید تلاش ویژه‌ای صورت بگیرد. بنابراین، هدف کسانی که به راه‌اندازی چنین چیز‌هایی می‌پردازند، رونق بخشیدن به بازار آن است. این ساده‌ترین توجیه برای شکل‌گیری بازی‌هایی مانند «همستر کامبت» می‌تواند به‌حساب بیاید.